آترین جونه مامانیآترین جونه مامانی، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آترین دختر زیبا و پر انرژی مامان و بابا

تولد بابا مجید

1392/4/1 20:20
نویسنده : مامانی
1,282 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد بابایی من و اترین داریم میریم قنادی سولدوش واسه بابایی کیک بگیریم

مامان و بابا جونم امشب میان ایجا

اترین خیلی خوشحاله

 

بابایی تولدت مبارک

 

 

١/٤/٩٢

 

 

امروز سالروز تولد توست

نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم

اما کاملتر از این چیزی ندارم

دوستت دارم ، تولدت مبارک

 

 

تا بابایی از در اومد تو اترین با خوشحالی پرید بقلشو گفت بابا تولدت

 

 مبارک . به اترین گفته بودم که حواست باشه بابا یه وقت نفهمه

 

 واسش کیک و کلا خریدیم هنوز چیزی از اومدنش نگذشته بود که

 

 قربونش برم  همه چیزو بهش گفت

 

 پدر جان باش و با بودنت

 

باعت بودن من باش

 

از صمیم قلب دوستت دارم

 

همه ی زندگی من تولدت مبارک

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

طیبه
11 تیر 92 10:45
لبخندتو تمام تعادل شهررا به هم میریزد .. تو بخند، من شهر رادوباره میسازم ------------------------------------------------ وبلاگت خیلی زیبا بود صفیه جان یه دفه ای دلم براتون تنگ شد مخصوصا واسه آترین عزیزم قربونش برم به خدا میسپارمتون