آترین جونه مامانیآترین جونه مامانی، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آترین دختر زیبا و پر انرژی مامان و بابا

نماز خوندن

1392/4/13 22:25
نویسنده : مامانی
506 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربونت برم اینقدر خوشکل نماز میخونی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی ، دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی
دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ، دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی
دوستت دارم چون به یک نگاه ، عشق منی . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آلما
13 تیر 92 22:35
باریکلا به دخترتون که از حالا نمازخونهبه وب ما هم سر بزنین و اگه میتونین به آلما رای بدین. ممنون
مادر آرمیتا
15 تیر 92 15:23
سلام ماشالا به دختر ناز و خوشگلتون . همه پستها رو دیدم خیلی قشنگ بود . دخترتون تقریبا هم سن دختر من . ایشالا خدا نگهشون داره . خوشجال میشم اگه به خونه دختر من هم سر بزنید .


Mamnon az lotfeton
Hatman sar mizanam azizam
مهســـــا
4 مرداد 92 23:26
قربوووووووووونش برم نماز خوندنشووو


مریم
16 مرداد 92 18:49
مر30 خاله جونی به وبلاگ من سرزدین ممنونم من و لینک کریدن