آترین جونه مامانیآترین جونه مامانی، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آترین دختر زیبا و پر انرژی مامان و بابا

این روزهــــــا.....

1392/6/13 0:57
نویسنده : مامانی
386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وجودم

دخترکم این روزها ماشین نداریم و بابا ماشینمونو امانت داده به کسی من و شما هر روز بی حوصله تر از روزهای قبل اخه ما عادت داریم از خواب که بیدار شیم بریم خونه مامان جون و الان یک هفتست که نتونستیم بریم

شما هم همش میگی دلم واسه مامان وبابا و خاله جون یه ذره شده

خاله جونه مهربون با تمام خستگیش بعد از اداره اومد خونه ما و چند ساعتی پیشمون موند

دیشب که دیگه حسابی دلمون گرفته بود باباجون برای شام اومد دنبالمون وبردمون رستوران یه جای خوش اب و هوا حسابی خوش گذشت

چند تا عکس گرفتم که شما همکاری نمیکردی زیاد خوب نشد با این حال در ادامه مطلب میزارم

                        ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

و اما امروز عزیزه جانم

امروز اولین روز ازمایشی رفتن به مهده کودک بود و باید صبح زود بیدار میشدی

عزیزم چون دیشب دیر خوابیده بودی فکرنمیکردم به راحتی بیدار بشی اما تا صدات زدم با خوشحالی بیدار شدی و صبحانه خوردی و اماده شدیم بابایی برامون اژانس گرفت و رفتیم از در که وارد شدیم با مربیت اشنا شدی خاله هانیه که به نظر من خیلی مربیه دوست داشتنی و خوبیه

رفتی سر کلاس و منم بیرون نشستم همش منتظر بودم سراغی از من بگیری که دیدم خبری نشد کلی بازی کردی و یه کار دستی هم توی کلاس خلاقیت درست کردی و اوردی به من نشون دادی اینم عکسش

طبقه گفته شما ساحل درست کردی

 

 

اترین و مامان جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان عسل
13 شهریور 92 0:36
سلام عزیزم ماشاالله چه دخمل نازی دارین. خدا حفظش کنه عزیزم.
با اجازه و با افتخار لینکتون میکنم. خوشحال میشم شما هم لینکمون کنین


ممنون از حضورتون
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 شهریور 92 9:17
وای الاهی فدای دل تنگت
فدات بشم چه ساحل قشنگی عزیزم
خدا مامان جون و بابا جون مهربون و برات نگه داره عزیزم عکسات هم ماه شده خوشگل خانم

قربونه شما ممنون از لطفتون
مرسی خاله جونی

مامان عسل
13 شهریور 92 17:25
آفرین به دخملی ما که اینقدر با هوشه و خلاقیت به خرج داده.


ممنون خالـــــــــه جونم
مامان عسل
15 شهریور 92 20:45
آترین جونم روزت مبارک عزیزم


مرســــی خاله جونی
رزیتا
16 شهریور 92 21:19
چه کاردستی خوشگلی . دست شما در نکنه .


چشماتون خوشکل میبینه خاله جون
مریم
21 شهریور 92 20:19

گل برایه |آترین جون مامانی گل ش



مرسی مریم جون