آترین جونه مامانیآترین جونه مامانی، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آترین دختر زیبا و پر انرژی مامان و بابا

گردش .. بازی .... جیــــــغ.... سواد اموزی

1392/5/28 15:30
نویسنده : مامانی
481 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم

سلام نفسم

سلام عمرم

سلام عشقم

سلام دختر جیغ جیغو من

سلام به اون دله مهربون و نازکت

جمعه به همراه بابا بزرگ و عمو معین رفتیم جنگل کلی دنباله یه جای خوب واسه نشستن گشتیم تا اینکه به محله وسایله بازی بچه ها رسیدیم وبه درخواست شما همان نزدیکی نشستیم چند ساعتی توی پارک بازی کردی که بیشترش سواره تاب بودی

مادری همیشه به سمته خطر میری اون روز هم بعد از تمام شدن کباب شما رفتی سراغه ذغال و اتیش بازی و باز نگرانی های من

همیشه باید مراقبت باشم چون از هیچ خطری هراس نداری و میترسم خدایی نکرده به خودت اسیب برسونی

دخترم مامانی خیلی دوست داره و تحمله کوچکترین ناراحتیه شما رو نداره عزیزم همیشه مواظبه خودت باش

وقتی ٢ سالت بود همیشه از کمد اسباب بازیات بالا میرفتی و روی طبقه اخر دراز میکشیدی

الانم اومدی سراغه من که گوشه ناخنت درد میکنه اخه مادره من همش ناخناتو میخوری در حدی که گاهی اوقات کناره انگشتت خون میاد بعضی اوقات برات لاک تلخ میزنم ولی ...

واییییییییییییییییییییییییییییییییییی جند وقته همش جیغ میزنی همه حرفات با جیغ همراهه الانم که بابا بزرگ خونه ماست وبیماره باید رعایت حالشو بکنیم همش  حواسم به شما ست که باعث اذیتش نشی 

همین الانم فهمیدی که عمو معین رفته بیرون و داری با صدای بلند میگی منم میخواستم باهاش برم

چرا منو عصبانی میکنی مامان چرا به حرفه من گوش نمیکنی و اخره همه حرفات میگی بلــــه ؟ بلــــه؟ بلــــه؟

هر از گاهی میری توی اتاق پیشه بابا بزرگ و برات کلاسه سواد اموزی میزاره و بهت نوشتن یاد میده شما هم میای پیشه من تمرین میکنی که عکسشو در ادامه مطلب میزارم

راستی دیروز یه کار دستی واسه من درس کردی که نمیدونم چیه ولی دوسش دارم عکسه اونم در ادامه مطلب

اترینم خـیـــــــــــــــــــــــــــــلی دوست دارم عشقم

                                     ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چند روزیه که مامان جون رفته مسافرت شمال نمیدونم چرا وقتی از تهران میرن بیرون دلم میگیره اما اگه توی تهران باشن و نبینمشون حالیم نیست خدا کنه بهش خیلی خوش بگذره و زودم برگرده دلمون تنگ شده

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 ایامی دانید که اگر شما در حال حمل قران باشید

شیطان دچار درد شدیدی در سر میشود

و باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند


و با خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود


و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود


و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید


دوباره به این پیام را به دیگران ارسال کنید

 شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند


فریب شیطان را نخور

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فاطمه مامان وانیا
28 مرداد 92 0:10
ماشالا چه دختر نازی داری خدا حفظش کنه
عمه سایه
28 مرداد 92 19:51
دوستت دارم بوس بوس
مامان آلما
29 مرداد 92 14:15
چه هنرمند
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 مرداد 92 13:46
اترین جونم خیلی نازی با جازه مامان جون لینگتون کردم


ممنون خاله جون
خواهش میکنم
الناز
31 مرداد 92 0:02
ماشاالله چه دختر نازی دارید خدا براتون حفظش کنه
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید



مرسی عزیزم
حتما
فائزه مامان آیلین
31 مرداد 92 20:16
سلاممممممممممممم ماشاالله چه خانمی داری خداحفظش کنه من دخترنازتونو لینک کردم اگه شما هم مایلید آیلین منو لینک کنید. در ضمن از این که به وبلاگ آیلین سر زده بودین ممنونم اگه لینک کردین بهم خبر بدین لطفا مرس



مرسی از لطفتون
آیلین
2 شهریور 92 22:54
سلام عزیزم ممنون که لینکم کردی.بووووووووووووووسسسسسسسسسسس
رزیتا مادر آرمیتا
3 شهریور 92 18:40
صفیه جون سلام . عزیزم بابت تاخیرمون ببخشید . مرسی از اینکه بهمون سر میزدید و واسمون کامنت میذاشتید . دوستون داریم . دلمون هم واستون یک ذره شده بود ....بــــــــــــــوس


سلام خیلی خوشحال شدم اسمتون و دیدم