آترین جونه مامانیآترین جونه مامانی، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آترین دختر زیبا و پر انرژی مامان و بابا

سرزمین عجـــــایب

1392/6/4 17:08
نویسنده : مامانی
541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختره نازنینم

جمعه صبح داشتی برنامه (سنجد) رو نگاه میکردی که تبلیغه نمایشگاه بین المللی و لوازم تحریر و میکرد

ما هم تصمیم گرفتیم که ببریمت و یه خورده برات خرید کنیم بعد از اینکه به دشواری جای پارک پیدا کردیمو کلی پیاده روی وارده نمایشگاه شدیم و متوجه شدیم که هیچکدام از لوازم فروشی نیست و با کلی ضده حال برگشتیم خونه این عکس رو هم تو فضای نمایشگاه در حالی که خیلی تشنه بودی ازت انداختم

با خاله بیتا تصمیم گرفتیم که شما و امیر حسین رو به سرزمین عجایب ببریم و خاله هم زحمت کشید و بلیط اینترنتی گرفت امروز ساعت 1 راه افتادیم و ساعت 2 اونجا بودیم دختره عزیزه مامان تقریبا همه وسایل بازی رو سوار شد بعضی ها رو هم 2بار و مامان دیگه داشت از پا در میومد ولی شما خستگی ناپذیر و ساعت 7 هم خونه رسیدیم الانم که این پست و میزارم دختره نازه مامان خیلی معصومانه خوابیده

وقتی میخوابی فقط دلم میخواد کنارت دراز بکشم و بو کنمت یه بوی مخصوص خودت داری خیلی ارامش بخشه خیلی دوسش دارم

اترینم مامان خیلی دوست داره مامان عاشقته عاشقه جیغ و دادت عاشقه خرابکاریت عاشقه همه همه ...

عزیزم این روزا خودت میری دستشویی و به قوله مامان جون خیلی خانوم شدی

هر شب خودت میری مسواک میزنی مگر اینکه خیلی بی حوصله باشی تا از من کمک بخوای

مامانی دیشب دعوات کردم و رفتی توی اتاقت اومدم پیشت با گریه بهم گفتی مامان شما اگه منو بزنی من که دردم نمیگیره فقط یه عالمه غصه میخورم

بعضی وقتام تا چیزی بهت میگیم میگی من دارم سکته میکنم اخه مامان جان من قربونه حرف زدنت برم نفسم

اگه اراده کنی اشکت میریزه بدونه اینکه کوچکترین خمی به ابروت بیاد یا صدایی ازت در بیاد

عکس های سرزمین عجایب در ادامه مطلب 

 

اترین جونم اماده برای رفتن به سرزمین عجایب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مریم
4 شهریور 92 12:14
اخ جون سرزمین عجایب من خکه خودم تیراژه رو خیلی دوست دارم پرنیا هم همین طور عکسایه خوشگلی از دختر ماهتون انداختین
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 شهریور 92 12:52
الاهی بمیرم نتونستی چیزی بخری عیب نداره عوضش سرزمین عجایب حسابی بهت خوش گذشته عزیزم خاله جون دستت درد نکنه عزیزم چه صورت نازومظلومی داری دوستت دارم اترین جون



مرصی خاله جون مهربون
ما هم دوستون داریم
رزیتا
5 شهریور 92 11:53
الهی قربون شیرین زبونیهات . آترین عزیزم خیلی دوست دارم . ایشالا همیشه خوش باشید . بـــــــــــــوس


مرسی خاله جــــــــــــــــــونی
عکس فرش
5 شهریور 92 16:40
آیا میخواهید عکس دلبند خود را به تابلو فرش تبدیل کنید؟؟؟ تبدیل عکس و هر گونه تصاویر به فرش در ابعاد گوناگون... کمتر از ده روز آن را درب منزل تحویل بگیرید... ارسال به تمام نقاط کشور.. 09137290912 03614456265
مامان آلما
6 شهریور 92 8:46
نمیدونم این بچه ها چه جونی دارن خسته نمیشن از این همه بازیاخرش هم باید به زور اونا رو ببریم خونه


دقیقا
خدا نگهداره همه بچه ها باشه
لیلا مامان پرنیا
6 شهریور 92 13:54
سلام به آترین جون ومامان گلش
اتفاقی وبتون رو دیدم وخیلی خوشحالم که باهاتون آشنا شدم مخصوصا که ناز دخترمون هم با دخملی من همسن هستن با فرق یه ماه تفاوت
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید وما لینکتون کنیم تا دوستیمون پایدارتر باشه
میبوسمتون


خیلی خوشحالمون کردید
حتما سر میزنیم
Piyool (پیووول)
6 شهریور 92 14:01
سلام نی نی ها و مامانای مهربون و بابای سخت کووووووووووش.................ما (piyoooool) اومدیم تا به شما مژده بدیم که وبلاگمون تاسیس شد.............حالا وظیفه شما چیه!.............حتما تشریف بیارین وبمون و از خدماتش لذت ببرید.............حالا ما چیاااااا دارییییم!!..........اگه شیر مرغ تا جووووووووون آدمیزاد!..........شما میتویند اگه دوست داشتید........عکس نی نی تپلیه جوجویی رو بسپارید به ما تاااا ما بهتووووووون یه عکس پستری خوشمل تحویل بدیم.........هوووووووووووووورااااااااااااااااااا!!!...........پس منتظرتوووووووووونییییییییم نی نی ها _____________**___** _____________**___**_________*** * _____________**___**_______**___ **** _____________**__**_______*___** ___** ______________**__*______*__**__ ***__** _______________**__*____*__**___ __**__* ________________**_**__**_**____ ____** ________________**___**__** _______________*___________* ______________*_____________* _____________*____۰_____۰____* _____________*_______@_______* _____________*_______________* _______________*_____v_____* ______________MMMM______* ______________MMMMM__MMMM ____________*MMMMMMMMMMMMM _________*___MMMM_M_MMMMMM _______*______MM__M_M__MMM ______*__________MM_MM_* _____*__________MMM_MMM_* _____*_________MMMM__MM_* ____*__________MMM___MMM* ____*___________________* ____*___________________* ___*____________________* ___*____________________* ___*_______________*_*__* _*________________*__*__* *________________*___*__* *__________________*__*__* _*_________________*_*___* ____*_______________*_*___*
آبجی حنانه
7 شهریور 92 16:57
سلام
اجازه هس لینکتون کنم؟


خواهش میکنم عزیزم
نازنین
11 شهریور 92 0:18
این طوری که از این عکسای خوشگلت مشخصه،فکر کنم حسابی بهت خوش گذشته...
هزار ماشاا.. روز به روز هم داری نازتر میشیا...
مامان جونش حتما براش اسپند دود کن...
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


مرسِــــــــــــــی نازنین جون
ساره دختر خاله نفس
14 شهریور 92 0:36
سلام وب خوبی دارید به وب ما هم سر بزنید نظر بدید برای هر پست یک نظر اگه نظر بدید ممنون میشم.موافق باشید شما رو لینک کنیم؟؟؟؟موافقید؟؟؟؟


ممنون از حضورتون