آترین جونه مامانیآترین جونه مامانی، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آترین دختر زیبا و پر انرژی مامان و بابا

در جست و جوی مهد

1392/6/7 16:31
نویسنده : مامانی
836 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اتریــــــــــــــنم

دخترم 

 ماه شهریوره و منم دنباله یه مهده کودکه خوب  واسه شما هستم مهدی که ساله قبل میرفتی خیلی خوب بود روش اموزشش هم مونته سوری بود اما مسیر خیلی دور بود و من معمولا رفت و امدم ١ ساعت زمان میبرد و از رانندگی زیاد و ترافیک های خیابونه دولت زانو درد شدم واسه همین میخوام یه جای جدید و خوب پیدا کنم خیلی پرس و جو کردم یه مهد پیدا کردم انتهای پاسداران که به نظرم خوب اومد و چند روزه پیش باهاشون تماس گرفتم و اونام گفتن ما اول از کودک تست میگیریم بعد کارای ثبته نام و انجام میدیم برای دیروز ساعت ١٠:٣٠ صبح بهمون وقت دادن و شما هم صبح به زور بیدار شدی و رفتیم یه خورده جای پارک پیدا کردن سخت بود اول از همه از اینکه جلوی در نگهبانه مرد داشت خیلی خوشم اومد بعدم وارد مهد شدیم یه حیاط بزرگ داخله مهد چند تا کلاس و همه جور وسایله بازی و اموزشی و مربیای جوون و خیلی خوشتیب و طبقه بالا هم خانه بازی که به نظر من همه چیز خوب بود و یه خانم مهربون اومد شما رو برد برای تست منم قبل از اینکه بریم به خاطره اینکه میترسیدم یهو اونجا قاطی کنی و حرف نزنی و خدای نکرده به من بچسبی بهت وعده رنگ انگشتی و که هیچ وقت به خاطر کثیف کاریش برات نمیخریدم رو دادم و شما هم سوالاتشونو جواب دادی و گفتن میتونم ثبت نام کنم و دو جلسه هم توی هفته بعد به صورت مهمان بریم

من فرم و پر کردم و اومدیم خونه و رنگ انگشتی و دادم بهت یه پارچه زیزت پهن کردم دیدم فایده نداره فرستادمت توی حموم که هرکاری دلت میخواد بکونی و شما هم تا رنگ و تمام نکردی نیومدی بیرون

عکساشم توی ادامه مطلب میزارم

بعد از دوش گرفتن هم اماده شدیمو رفتیم خونه مامان جون که ماشالا مادر کارهای جدید انجام دادی و از همه وسایله خونه میرفتی بالا

عکس های بازی گوشی های نفس خانم در ادامه مطلب

 

 

اینم عکس های ...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رزیتا مادر آرمیتا
7 شهریور 92 23:36
آفرین به دختر باهوشمون . آترین جونم مهد جدید مبارک . ایشالا که مهد خوبی باشه و ازش راضی باشی .
دوست دارم عزیزم . بـــــــــــــوس


مرسی خاله جــــــــون
ما هم دوستون داریم
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 شهریور 92 16:27
مهد جدیدت مبارک خوشگل خانم
اخ اترین جون چه کیفی داره یاسمنوپارسا دقیقا همین هنر نمای های شما را انجام دادند تووبلاگمون هست دوست داشتی ببین اخه چرا شما نی نی ها ارومو قرار ندارید عزیزدلم مواظب باش وای


مرســــــــــــی خاله جونی
فائزه مامان آیلین
8 شهریور 92 16:56
عزیزدلم مراقب باش نیوفتی خاله. میبوسمت خانوم کوچولوی دوست داشتنی شیطون



مامان ملینا
9 شهریور 92 19:38
وب زیبایی دارین. ولی دخترتون زیباترماشالا خدا حفظش کنه این فرشته نازو


ممنون از لطفتون
مامان آلما
11 شهریور 92 12:10
ای شیطون بلا. نمیگی از اون بالا میفتی خاله جون