آترین جونه مامانیآترین جونه مامانی، تا این لحظه: 15 سال و 28 روز سن داره

آترین دختر زیبا و پر انرژی مامان و بابا

ثبت نام مدرسه پیش دبستان و افتادن دومین دندان شیری

1393/2/27 21:15
نویسنده : مامانی
828 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونم

بلاخره موفق شدم بعد از مدتی استرس شدید مدرسه مورد نظرو برای دخترم پیداکنم خیلی در مورد مدارس اطراف تحقیق کردم نا اینکه یکی از مدارسی که رفته بودم خیلی به معیار های من نزدیک بود که امیدوارم همینطور هم نتیجه بگیریم از جمله داشتن معلم خوب و با تجربه . محیط خوب برام خیـــــــــلی مهم بود و دوست داشتم حتما حیاط بزرگ و دلباز داشته باشه و همچنین امن و فضای شاد

در نتیجه ثبت نام کردم که ان شاالله دختره عزیزم در این مدرسه موفق و سربلند بشه

واما امروز دومین دندون شیری هم با اسرار اقای پدر افتاد یا بهتر بگم کنده شد البته دندون به مو اویزون بود و بابایی خلاص کرد مبارکــــــــــــــــه نفسم

پسندها (4)

نظرات (2)

مامانی آلما
28 اردیبهشت 93 14:45
مبارک باشه عزیزم
مامان آروین
13 خرداد 93 9:03
به به مبارک باشه ان شاء الله به سلامتی آترین جون این گلها هم تقدیم مامان که اینقدر زحمت کشیده و مدرسه خوب پیدا کرده